اطلاعيه ي برگزاري “پنجمين همايش ملي كيفيت”

بازگشت به نوشته‌ها

اطلاعيه ي برگزاري “پنجمين همايش ملي كيفيت”

امكان بهره مندي از تخفيف ويژه در صورت اقدام به ثبت نام از طريق انجمن

به عنوان یک اصل پذیرفته شده “کیفیت فراگیر محصول” زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و عامل پایه در حصول رضایت ذینفعان یک سازمان برای رقابت پذیری و دستیابی به موفقیت پایدار و اساسا در زمره مسائل زیربنایی کشور است. بنابراین در دنیای رقابتی امروز باید خود را با ساز و کارهای رقابت پذیری در حال و آینده تجهیز نماییم و اصول نوین مدیریت و قواعد حضور در بازارهای جهانی را بیاموزیم و به اجرا درآوریم. مهمترین این اصول رعایت کیفیت در تمامی ابعاد آن اجرا و استقرار ابزارها و سیستمهای مدیریت کیفیت الگوبرداری و استفاده از روشهای سنجش و اندازه گیری معیارهای موفقیت است.

پنجمین همایش ملی کیفیت با رویکرد” نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت مندی مشتری” ، با تجربه موفق در چهار دوره گذشته و مشارکت بیش از 400 واحد تولیدی،صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ سازی فراگیر جهت ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده های با کیفیت و دارای نشان استاندارد کشور بهمن ماه سال 98 برگزار می گردد.
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.qualityconference.ir مراجعه نموده.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها