مدیرعامل شرکت راه آهن: راه‌آهن زاهدان-چابهار از پروژه‌های مهم و استراتژیک حمل‌و‌نقلی کشور

بازگشت به نوشته‌ها

مدیرعامل شرکت راه آهن: راه‌آهن زاهدان-چابهار از پروژه‌های مهم و استراتژیک حمل‌و‌نقلی کشور

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اشاره به آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن زاهدان-چابهار گفت: بااجرای این پروژه اولین بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی متصل می‌شود و امکان ترانزیت کالا و ترددهای بین‌المللی در کریدور شمال به جنوب فراهم می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از صنعت حمل و نقل آنلاین، سعید رسولی در حاشیه مراسم آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن زاهدان-چابهار که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استان سیستان و بلوچستان انجام شد، گفت: امروز آغاز عملیات راه‌آهن چابهار را شاهد هستیم که از پروژه‌های مهم و استراتژیک حمل و نقلی کشور است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.

او افزود: با راه اندازی این پروژه، اولین بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی متصل می شود و امکان ترانزیت کالا و ترددهای بین‌المللی را در کریدور شمال به جنوب فراهم می کند.

او با بیان این که یکی از نعمت‌هایی که خداوند به کشور ما اعطا کرده موقعیت استراتژیک آن در منطقه است، تصریح کرد: از ریل ملی در این پروژه استفاده می شود که این امر در سال جهش تولید یک دستاورد مهم محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن در پاسخ به این که در اجرای این پروژه مشکل خاصی وجود نداشت، عنوان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم و مدتهاست که راه‌‌آهن خودش را برای تامین ریل مجهز کرده و اکنون در شرایط خوبی قرار داریم. همچنین مسوولان کارخانه تولید ریل به ما اطمینان دادند که تمام مایحتاج مورد نیاز شبکه ریلی کشور را تامین خواهند کرد.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها