انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

مدیرکل راه‌آهن تهران خبر داد: اعزام رایگان سه محموله هدایا به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تا امروز

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » مدیرکل راه‌آهن تهران خبر داد: اعزام رایگان سه محموله هدایا به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تا امروز

مدیرکل راه‌آهن تهران از اعزام رایگان سه محموله هدایا به وزن ۱۴۵ تن با برقراری واگن‌های فوق‌العاده به منظور ارسال به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تا امروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی کاظمی منش مدیرکل راه‌آهن تهران از اعزام رایگان قطارهای حاوی محموله‌هایی از هدایا به سیل‌زدگان با قطار به سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تا امروز سه محموله کمک‌ها و هدایا شامل مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان به صورت رایگان با قطار توسط راه‌آهن تهران اعزام شده است.

مدیرکل راه‌آهن تهران در این خصوص بیان داشت: دو محموله در مجموع به وزن ۱۰۰تن در قالب کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز طی روزهای گذشته و یک محموله ۴۵تنی از سوی جمعیت هلال احمر به صورت رایگان با قطار به استان سیستان و بلوچستان امروز اعزام شد.

کاظمی منش یادآور شد: این اقدام با برقراری واگن‌های فوق‌العاده از مبدا تهران به سیستان و بلوچستان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

بحران نیروی کشش ریلی؛ گزارشی از روند سقوط تعداد لکوموتیو آماده به کار در دوره مدیریت اخیر راه‌آهن

مطابق داده‌های فوق، درصد آماده به کاری لکوموتیوهای موجود در شبکه ریلی ایران در بازه‌های زمانی بررسی شده با نوسان Read more

تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان

تین نیوز تشکل های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن Read more

ماده 12 هیچ گشایشی برای شرکت های ریلی ایجاد نمی کند

تین نیوز در سال 1401 مجموع واگن‌های باری و مسافری تولید و عرضه شده به صنعت ریلی بالغ بر 1800 Read more