دوماهنامه ندای حمل ونقل ریلی شماره 44 خرداد 1399

بازگشت به نوشته‌ها

دوماهنامه ندای حمل ونقل ریلی شماره 44 خرداد 1399

چهل و چهارمین شماره دوماهنامه خبری، آموزشی و اطلاع رسانی “ندای حمل‌­ونقل ریلی” انجمن صنفی شرکت­های حمل­ ونقل ریلی و خدمات وابسته منتشر شد. در این شماره به دو موضوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای شرکت‌های حمل و نقل ریلی و همینطور موضوع مربوط به خصوصی سازی ریلی و برگشت شرکت تراورس به بخش دولتی پرداخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید فایل PDF دوماهنامه را از لینک زیر دانلود و مطالعه فرمایید:

دانلود دوماهنامه ندای حمل ونقل ریلی شماره 44(متن کامل)

سرمقاله

تسهیلات با بهره بالای 4 درصد برای شرکتهای مسافری ریلی ضرر است گفتگو با محمد کریمی مدیرعامل شرکت جوپار

کاهش 95 درصدی مسافرین حمل و نقل ریلی گفتگو با سید رسول میراحمدی مدیرعامل شرکت نورالرضا

سنگینی افزایشی روافزون هزینه‌های قطعات واگن بر دوش شرکتهای حمل و نقل ریلی گفتگو با محسن سعیدبخش مدیرعامل شرکت توکاریل

سرعت بازرگانی در راه‌آهن، چالش مهم شرکتهای باری گفتگو با سبحان نظری مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل

“دلیل عدم رشد فورواردرها اقتصاد نیمه دولتی حاکم بر آن است” گفتگو با مرتضی رجبی

شاهد مرگ آرام لکوموتیوها هستیم ” گفتگو با مجتبی لطفی مدیرعامل شرکت البرز نیرو

کرونا اگرچه اتفاق ناخوشایندی برای آحاد جامعه بود ولی اثرات مثبت در عملکرد بخش لکوموتیو داشت گفتگو با ابراهیم پاشنا مدیرعامل شرکت الوندنیرو

سایه شیوع ویروس کرونا بر پیکره حمل و نقل ریلی کشور: راه حل چیست؟به قلم عرفان قربانعلی کارشناس انجمن

حمایت مصرف کنندگان شرط بقای تولیدکنندگان داخلی است گفتگو با علی ابدالی

بازگشت تراورس به آغوش راه‌آهن یک استثناست؟ گفتگو با محمد سعیدنژاد

نشست: “نقش افزایش سرعت قطارهای مسافری در اقتصادی کردن این بخش”

نشست “هدف‌گذاری در راستای استفاده بیشتر از قطارهای مسافری”

آثار افزایش سرعت قطارهای مسافری در تحقق روند اقتصادی شدن بخش گفتگو با عباس قربانعلی بیگ

نشست: “ضرورت شتاب در اتصال ریل به معادن”

کاستی های اندازه‌گیری وزن بار در روی ریل” به قلم شیرین حسینی و علیرضا میردار سلطانی

یادداشت: “بررسی آیین نامه اجرایی سهم بهینه بخش‌های دولتی و غیر دولتی در فعالیت‌های راه و راه‌آهن ” عرفان قربانعلی کارشناس انجمن

افزایش سرمایه و اجرای طرح فاصله گذاری شرکت رجا

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها