انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

مجمع عادی سالیانه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار شد

خانه » اخبار سایت » اخبار انجمن » مجمع عادی سالیانه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته, مجمع عادی سالیانه انجمن به منظور بررسی عملکرد اجرایی و مالی انجمن در سال 96 در محل ساختمان تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این جلسه که با حضور اکثریت اعضاء انجمن برگزار گردید ابتدا گزارشی از عملکرد هیئت مدیره در سال 96 توسط محمد رجبی رئیس انجمن ارائه گردید. در ادامه علیرضا شیخ طاهری خزانه دار انجمن گزارشی از عملکرد مالی و صورت های مالی انجمن منتهی به پایان سال 96 را ارائه کردند. همچنین آقای محمود قیام بازرس قانونی انجمن نیز گزارش خود از روند قانونی عملکرد انجمن در سال 96 را به مجمع ارائه نمودند. در پایان مجمع ضمن تصویب عملکرد و صورتهای مالی سال 96 با بودجه پیشنهادی هیئت مدیره برای سال 97 موافقت نمود.

اضافه می گردد در انتخاب بازرسان انجمن پس از رأی گیری آقای محمود قیام مجدداً بعنوان بازرس اصلی و آقای حمید صدیق پور بعنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب گردیدند.

 

لینک کوتاه:https://rtcguild.ir/general-assembly

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

در سوگِ مادر؛ پیام تسلیت انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته به جناب آقای دکتر حسن صدیقی

«کلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَىٰ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ» جناب آقای دکتر حسن صدیقی عضو محترم هیئت مدیره انجمن Read more

ارائه بسته نجات صنعت ریلی به راه‌آهن و وزارت راه و شهرسازی

انجمن‌ صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با تشریح چالش‌های ناشی از کاهش شدید تقاضا، افت حمل بار، مشکلات نقدینگی و موانع Read more

یکی از تصدی گرایانه‌ترین بخش‌های راه‌آهن به بخش‌خصوصی واگذار شد

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با اشاره به طرح واگذاری تعمیرات جاری واگن‌ها به بخش خصوصی، گفت: Read more