یادآوری برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه انجمن

بازگشت به نوشته‌ها

یادآوری برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه انجمن

انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته به منظور اطلاع رسانی مجدد برگزاری مجامع عمومی و فوق العاده، نامه‌ای مورخ دوم اسفند 1402 به شماره 970/1402/الف با متن ذیل به شرکت‌های عضو انجمن ارسال نمود. (لینک فایل pdf نامه در ادامه آمده است)

به نام خـدا

مدیران عامل محترم شرکت­های عضو

موضوع: یادآوری برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه

با سلام و احترام؛

پیرو دعوتنامه به‎‌شماره 913/1402/الف مورخ 1402/11/9 یادرآور می‌گردد: جلسه‌­ی مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه‌ی انجمن روز شنبه مورخ 1402/12/12 رأس ساعت 13:00 در محل سالن امین‌الضرب ساختمان شماره 3 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزا حسنی، پلاک 18 با دستور جلسه ذیل برگزار خواهد شد. لذا از جنابعالی دعوت به‌عمل می­‌آید تا در این جلسه حضور بهم رسانید. همچنین درصورت تمایل جهت معرفی کاندیدای عضویت در هیئت‌مدیره یا بازرس انجمن، مقتضی است تا نامه معرفی کاندیدای مدنظر را نیز به دبیرخانه انجمن ارسال فرمائید. همچنین لازم به ذکر است که نسخه نهائی اساسنامه پیشنهادی جدید انجمن، متعاقبا جهت بررسی اعضاء محترم ارسال خواهد شد. ضمنا به‌منظور دریافت یک نسخه فایل گزارش مالی خزانه‌دار، لطفا با شماره تلفن دبیرخانه انجمن تماس حاصل فرمائید.

دستورجلسه مجمع عمومی عادی:

  • استماع و بررسی گزارش عملکرد اقدامات هیئت‌مدیره، خزانه‌دار، بازرسان و تصویب آنها
  • انتخاب روزنامه کثیرالانتشار
  • تعیین حق ورودیه و حق عضویت
  • انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان
  • تعیین تکلیف شرکت‌های تعلیقی

دستورجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده:

  • اصلاح کلیات و جزئیات اساسنامه

نکات مهم:

  • با عنایت به ماده 33 اساسنامه انجمن، کسانی می‌‍‌‌توانند کاندیدای عضویت در هیئت‌مدیره و یا بازرس انجمن باشند که عضو اصلی هیئت‌مدیره یا مدیرعامل یکی از شرکت‌های عضو اصلی انجمن بوده و تا 3 روز قبل از برگزاری مجمع (پایان وقت اداری 1402/12/8) به صورت کتبی آمادگی خود را از طریق شرکت عضو به دبیرخانه انجمن اعلام نموده باشند. (ارائه اصل نامه به دبیرخانه و دریافت رسید الزامی می‌باشد.)
  • شایان ذکر است با توجه به تبصره یک ماده 10 اساسنامه انجمن، تنها مدیر عامل یا یکی از اعضاء هیئت‌مدیره شرکت عضو حق حضور در مجمع را دارا می­باشند که می‌بایست توسط صاحبان امضاء مجاز به صورت کتبی تا 2 روز کاری قبل از برگزاری مجمع (پایان وقت اداری 1402/12/8)، به دبیرخانه انجمن معرفی شده باشند. لازم به ذکر است مطابق تبصره هفت ماده 10 اساسنامه، هریک از اعضا در صورت عدم امکان حضور، می‌تواند یکی دیگر از اعضا را بطور کتبی به وکالت از طرف خود به مجمع عمومی (با رعایت شرایط مندرج در تبصره یک ماده 10) معرفی نماید و هر عضو می­تواند وکالت فقط یکی از اعضای مجمع را عهده‌دار شود.

 

لازم به ذکر است ارائه اصل کارت شناسایی معتبر عکس‌دار منطبق بر معرفی‌نامه ارسال شده قبلی، جهت حضور در جلسه مجمع الزامی می‌باشد؛ همچنین از ورود افراد همراه به جلسه مجامع ممانعت بعمل می‌­آید.

فایل pdf مقاله

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها