ورود سازمان بازرسی به موضوع واردات لوکوموتیو از خارج

بازگشت به نوشته‌ها

ورود سازمان بازرسی به موضوع واردات لوکوموتیو از خارج

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از خبرگزاری میزان ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در سفر به استان مرکزی از کارخانه واگن پارس مپنا بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، پای صحبت‌های مدیران و کارگران این شرکت نشست و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: این کارخانه آمادگی دارد که نیاز کشور را تامین کند و با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان این کارخانه، از پیگیری مسائل و خواسته‌های آن‌ها در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه به گفته مسئولان کارخانه واگن سازی پارس مپنا ظرفیت تولید لوکوموتیو در این کارخانه وجود دارد؛ اما مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی باید از قبل سفارش‌های خود را ثبت کنند تا نیازهای آنها تامین شود، ادامه داد: مسئولان مربوطه به موقع سفارش نمی‌دهند و بعد تقاضای واردات لوکوموتیو را به دولت می‌دهند درحالیکه چنانچه نیازها زودتر اعلام شود، شرکت واگن سازی پارس مپنا امکان تولید را دارد.

وی با بیان اینکه واردات لوکوموتیو خلاف قانون حمایت از تولید است، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنیم  و چنانچه خلاف قانون عمل شده دستگاه‌های متخلف را به مراجع ذیصلاح معرفی می‌کنیم.

خدائیان بیان کرد: این شرکت به مپنا واگذار شده ولی سند مالکیت سهام آن واگذار نشده است و مشکلاتی را به وجود آورده که این موضوع نیز از ناحیه سازمان بازرسی پیگیری می‌شود.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها