انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

راه آهن قم به عنوان منطقه معین و مرکز پشتیبان داده کاوی راه آهن کشورانتخاب شد

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » راه آهن قم به عنوان منطقه معین و مرکز پشتیبان داده کاوی راه آهن کشورانتخاب شد

مدیر کل راه آهن قم ازانتخاب اداره کل راه آهن قم به عنوان منطقه معین و سایت پشتیبان داده های راه آهن کشور و بزرگترین مرکز پشتیبان گیری داده ها و اطلاعات رایانه ای شبکه ریلی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش دو‌ماهنامه ندای حمل‌و‌نقل ریلی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، محسن اعتماد در حاشیه بازدید مسعود سیف پور مدیر کل

دفتر هوشمند سازی و داده کاوی راه آهن و هیئت همراه از اداره کل راه آهن قم به منظور انتخاب راه آهن قم به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبان اطلاعات

و آمار رایانه ای راه آهن کشور اظهار داشت:

راه آهن قم با توجه به امکانات، تاسیسات، کارشناسان مجرب و مزیت نزدیکی به تهران بعنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی‌گیری داده و اطلاعات رایانه ای

شبکه راه‌آهن انتخاب شد.

اعتماد بیان داشت:

بزودی عملیات  اجرایی ایجاد سایت مرکزی راه آهن کشور در ایستگاه راه آهن قم طبق جدیدترین روش ها و آخرین  استانداردها شروع  خواهد شد.

 سیف پور نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت پشتیبان گیری از اطلاعات در شبکه ریلی کشور گفت:

با توجه به اینکه نگهداری و سایت پشتیبان از اطلاعات تخصصی و فنی راه‌آهن از نظر پدافند غیر عامل و استانداردهای فناوری ارتباطات و اطلاعات

بسیار حائز اهمیت است وهمچنین  با عنایت به اینکه راه آهن قم درمرکز کریدورشمال – جنوب و شرق به غرب واقع شده، این اداره کل بعنوان سایت

پشتیبان همه مناطق راه آهن  در سراسر کشور انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

صنعت ریلی بیشترین آسیب را از فقدان تصمیم‌سازی می‌بینید/ ماده 12 در ساختار فعلی کارایی ندارد

صنعت ریلی در سال‌های اخیر، نتوانسته است اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های کلان اقتصادی را محقق کند و سرمایه‌گذاران نیز از Read more

رونمایی از پیش نویس اصلاحیه مصوبه ماده ۱۲ با هدف حمایت از سرمایه‌ گذاری در صنعت ریلی

انجمن صنفی شرکت های ریلی با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق شعار «سال سرمایه گذاری Read more

هشدار درباره توقف حمل سوخت به نیروگاه‌ها در نیمه دوم سال 1404

سید محمد مهدی شریفی با بیان این که در حال حاضر حق دسترسی پرداختی توسط شرکت‌های ریلی به راه‌آهن 1.36 Read more