انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

نقش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی بر میزان فروش بلیط شرکت های حمل و نقل ریلی

خانه » سایر نشریات » نقش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی بر میزان فروش بلیط شرکت های حمل و نقل ریلی

برای دریافت فایل کلیک کنید.

لینک کوتاه: https://rtcguild.ir/?p=2757&preview=true

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

کتاب جامع ترمینال کانتینر

ترمينال هاي كانتينري در سراسر جهان از لحاظ اندازه، موقعيت جغرافيايي و نوع عمليات كاملا متنوع مي باشد. اين كتاب Read more

افزایش بهره وری در ادغام شرکت‌هاست

این گفتگو با دکتر سبحان نظری مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل در خصوص ادغام شرکت های حمل و نقل Read more

نحوه بهره‌برداری از لکوموتیو در صنعت ریلی کاملا مبهم است

به گزارش خبرنگار دوماهنامه ندای حمل و نقل ریلی مدیرعامل شرکت احیاء ریل ایرانیان در گفتگوی اختصاصی از قوانین دست Read more