انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

اطلاعيه ي برگزاري "چهارمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته"

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » اطلاعيه ي برگزاري “چهارمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل، لجستيك و صنايع وابسته”

تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به جایگاه اول اقتصادی در منطقه، مستلزم بهره گیری مطلوب و کار آمد از توان و ظرفیت های بالقوه بخش های صنعتی تجاری مختلف در کشور، خصوصاً حمل و نقل می باشد که برگزاری نمایشگاه های بین المللی یکی از ارکان توسعه تجارت داخلی و بین المللی، از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های توسعه ای کشور برخوردار می باشد.

در همین راستا و به منظور توسعه صنعت حمل و نقل کشور چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل،لجستیک  و صنایع وابسته آسیا َAsia Trans Expo 2019 با حمایت وزارت راه و شهرسازی و همکاری وزارتخانه ها، سازمان ها، انجمن ها و اتحادیه های مرتبط به مناسبت هفته حمل و نقل از تاریخ 24 الی 26 آذر ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و فناوری های صنعت راهسازی، راهداری و حمل و نقل، ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فن‌آوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل،راهسازی و راهداری کشور، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌ها و تکنولوژی های روز دنیا در صنعت حمل و نقل ،راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین المللی همچنین هیئت های بازرگانی ، تجاری بین المللی برگزار می گردد.

این نمایشگاه شامل بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل، زمینی (راه آهن و جاده ای)، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی و عملیات حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته می باشد.

نظر به اهمیت این نمایشگاه، پس از مذاکرات با مجری این نمایشگاه، شرکت‌های عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی از 10 درصد تخفیف برای ثبت نام برخوردار می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

بحران نیروی کشش ریلی؛ گزارشی از روند سقوط تعداد لکوموتیو آماده به کار در دوره مدیریت اخیر راه‌آهن

مطابق داده‌های فوق، درصد آماده به کاری لکوموتیوهای موجود در شبکه ریلی ایران در بازه‌های زمانی بررسی شده با نوسان Read more

تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان

تین نیوز تشکل های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن Read more

ماده 12 هیچ گشایشی برای شرکت های ریلی ایجاد نمی کند

تین نیوز در سال 1401 مجموع واگن‌های باری و مسافری تولید و عرضه شده به صنعت ریلی بالغ بر 1800 Read more