انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

حمل اولین محموله صادراتی با واگن های اروپایی در راه آهن فارس

خانه » اخبار سایت » حمل اولین محموله صادراتی با واگن های اروپایی در راه آهن فارس

مدیرکل راه آهن فارس خبرداد:
اولین رام قطار اروپایی کانتینری حاوی محموله کود مایع پتروشیمی شامل 22 دستگاه واگن از ایستگاه گار باری مرودشت بارگیری شد.

?مهندس مهرداد انصاری گفت:با همکاری این اداره کل و شرکت حمل و نقلی رسان ریل پارس اولین رام قطار اروپایی کانتینری حاوی محموله کود مایع پتروشیمی شامل 22 دستگاه واگن از ایستگاه گار باری مرودشت به مقصد ترکیه بارگیری شد.

?شایان ذکر است پارت اول این محموله 6000 تنی بوده و در پی اعزام این بار با قطار ، سایر مشتریان این کالا در ترکیه نیز متقاضی انتقال بار با قطار شده و در حال مذاکره با شرکت حمل و نقل ریلی هستند . استفاده از فلکسی تانک و ibc تانک در حمل این مایع مورد استفاده قرار گرفته است و شرکت رسان ریل پارس در حال طراحی ایزو تانک مخصوص این محموله می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

شرکت‌های ریلی برای واگذاری تعمیرات‌جاری واگن‌‌ها به بخش‌خصوصی آماده شوند

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی از نزدیک شدن فرآیند واگذاری تعمیرات جاری واگن‌ها از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران Read more

گام بزرگ انجمن و بخش خصوصی برای واگذاری «تعمیرات جاری واگن‌های باری»؛ هیئت موسس شرکت خصوصی متولی تعمیرات جاری تشکیل شد.

در راستای تحقق سیاست‌های کلان توسعه حمل‌ونقل ریلی و با هدف افزایش بهره‌وری و برون‌سپاری خدمات تخصصی به بخش خصوصی، Read more

پیگیری سه مطالبه فوری شرکت‌های ریلی پس از شرایط جنگی

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با محوریت بررسی پیامدهای شرایط فورس‌ماژور پس از جنگ و ضرورت Read more