انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

جلسه دبیر انجمن با شرکت های دارای کمتر از ۶۰۰ واگن

خانه » اخبار سایت » اخبار انجمن » جلسه دبیر انجمن با شرکت های دارای کمتر از ۶۰۰ واگن

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ امروز شنبه مورخ ۹۸/۲/۷ جلسه ای با موضوع بررسی مشکلات شرکت‌های حمل و نقل ریلی بار با مالکیت ناوگان زیر ۶۰۰ عدد و عدم مجوز صدور بارنامه با حضور دبیر انجمن، مدیران عامل شرکت‌های حمل‌و نقل ریلی ریل‌کاران ورسک، سایپا لجستیک، بالاست، ریل ترابر فجر، سپهر زاوه طوس و کارشناسان انجمن صنفی شرکت‌های ریلی در محل دفتر انجمن برگزار گردید.
در طول جلسه مدیران عامل شرکت‌های مذکور مشکلات شرکت خود را در رابطه با ماده ۳ آیین نامه ماده(۱) مجموعه آیین نامه ها و دستورالعمل‌های قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل و نقل ریلی در رابطه با مجوز صدور بارنامه با مالکیت حداقل ۶۰۰ واگن مطرح نمودند.
جمعبندی :
همه شرکت ها آمادگی افزایش تعداد واگن های خود به ۶۰۰ عدد را دارند ، اما لازمه آن ، اقتصادی شدن این بیزینس است و این زمانی تحقق پیدا می کند که راه‌آهن بتواند واگن‌های شرکت‌ها را در روز بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر سیر دهد.
قرار شد این موضوع از طرف انجمن به راه آهن منعکس شود.

لینک کوتاه:https://rtcguild.ir/1398-02-07

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

شرکت‌های ریلی برای واگذاری تعمیرات‌جاری واگن‌‌ها به بخش‌خصوصی آماده شوند

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی از نزدیک شدن فرآیند واگذاری تعمیرات جاری واگن‌ها از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران Read more

پیگیری سه مطالبه فوری شرکت‌های ریلی پس از شرایط جنگی

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با محوریت بررسی پیامدهای شرایط فورس‌ماژور پس از جنگ و ضرورت Read more

برگزاری کارگاه تخصصی «هوش مصنوعی در صنعت ریلی: مفاهیم، الگوریتم‌ها و فرصت‌های نوآورانه» در انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته

کارگاه تخصصی «هوش مصنوعی در صنعت ریلی: مفاهیم، الگوریتم‌ها و فرصت‌های نوآورانه» به همت کارگروه آموزش انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل Read more