بلیت رجا را از مجاری معتبر خریداری کنید!

بازگشت به نوشته‌ها

بلیت رجا را از مجاری معتبر خریداری کنید!

در پی تخلفات صورت گرفته از طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت رجا و برخی کافی‌نت‌ها، معاون اجرایی شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا بر خرید بلیت قطار از مجاری معتبر تأکید کرد.

علیرضا عصاری با بیان اینکه برخی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت‌های اینترنتی کرده و با دستکاری تصویر بلیت، آن را با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسانند، گفت: هم‌وطنان توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی ایشان ارسال خواهد شد، لذا در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران رجا از طریق سامانه 1539 در میان بگذارند.

عصاری با تأکید بر اینکه مسافران حتما باید بلیت‌های خود را از مجاری معتبر (وب‌سایت رجا، آژانس‌ها، سایت‌ها و وب سرویس‌های دارای مجوز و سامانه تلفنی 1539) خریداری کنند، افزود: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت رجا به نشانی www.raja.ir موجود است.

وی اعلام کرد: در صورتی که مسافر یا خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها