راه‌اندازی مجدد قطار گردشگري شيرگاه با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي

بازگشت به نوشته‌ها

راه‌اندازی مجدد قطار گردشگري شيرگاه با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي

با عنایت به تقاضای مسافران برای تداوم حرکت قطارهای گردشگری، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی مجدد قطار گردشگری شیرگاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتي کرده است.

معاون اجرايي شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا با اعلام اين خبر گفت: حركت قطار گردشگري شیرگاه در دو جمعه متوالی برابر با روزهاي هفتم و چهاردهم آبان ماه خواهد بود.

رضا عصاري با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی در این قطار رعایت و قطار قبل از حرکت ضدغفونی خواهد شد، افزود: به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و براي سلامت حال گردشگران، در این قطار علاوه بر رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي بين مسافران، بسته‌هاي بهداشتي شامل محلول ضدعفوني‌كننده و ماسك بين آنها توزيع مي‌شود.

وي بازديد از تپه ميل شهر ري، دشت كوير، کوه اژدها و تپه‌هاي مريخي، ایستگاه صد ساله بنکوه، دودكش‌هاي جني و كوه‌هاي حيرت انگيز سيمين دشت و زرين دشت و كبوتر دره، حبله رود و باغات ميوه استان سمنان، چشمه رنگي و روستاي شوراب، جاده گدوك، سه خط طلا، پل ورسك، پل اوريم، غار اسپهبد خورشيد، پل كلانتر يا دوآب و جنگل زيباي شيرگاه و… را از جاذبه‌هاي گردشگري اين سفر نام برد.

معاون اجرايي شركت رجا با اعلام اینکه ساعت حرکت از ایستگاه راه آهن تهران 6:45 صبح و ساعت بازگشت به ایستگاه تهران 12 شب است، گفت: استفاده از قطار اختصاصی گردشگری، وجود راهنماي مجرب، بيمه گروهی و انفرادی، پذيرايي بسته بندي شده شامل: صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده، همچنين برنامه‌هاي سرگرم كننده از خدمات شركت رجا در اين سفر می‌باشد.

عصاری افزود: هم‌وطنان می‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر در‌خصوص برنامه سفر با قطارهاي گردشگري، تخفيفات، نحوه‌ خريد بليت و طرح‌هاي مربوط به سفرهاي گروهي، علاوه بر مراجعه به سايت رجا به نشاني www.raja.ir با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتريان اين شركت از طريق تلفن 1539 تماس بگيرند.

وی در خصوص اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي در قطارهاي رجا به ويژه قطارهاي گردشگري اظهار داشت: با شيوع ويروس كرونا در كشور، اين شركت اقدامات متعددي را در راستاي سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتكل‌هاي بهداشتي اعم از: كنترل وضعيت سلامتي و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفوني كردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف يكبار مصرف پذيرايي، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعی در قطارها، ارائه ماسك به مسافران، جانمايي و تعبيه مواد ضدعفوني كننده در قطارها و … آغاز و اجرايي كرده است.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها