انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

تكمیل راه آهن اردبیل با اوراق مشاركت و اسناد خزانه

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » تكمیل راه آهن اردبیل با اوراق مشاركت و اسناد خزانه

علیرضا محفوظی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: تكمیل راه آهن اردبیل – میانه از محل اوراق مشاركت و اسناد خزانه قابل تسهیل است.

به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، علیرضا محفوظی در بازدید از پروژه نیمه تمام راه آهن اردبیل – میانه ضمن اعلام این مطلب گفت: تكمیل راه آهن اردبیل با بودجه عمومی دولت امكان پذیر نیست و باید از محل اوراق مشاركت و اسناد خزانه و سازوكارهای قانونی این مشكل را بصورت نظام مند و سیستماتیك تسهیل و به سرانجام رساند.

وی با تاكید بر استفاده از سرمایه گذاری‌های خرد و كلان برای تكمیل این پروژه كه در كشور وجود دارد افزود: در استفاده از این سرمایه‌ها نیز باید نرخ سرمایه گذاری و نرخ بازگشت سرمایه مشخص باشد تا سرمایه گذار راغب به این مشاركت باشد.

محفوظی گفت: برخی موارد فنی مانند بحث رانش‌ها و ریزش‌ها نیز در این پروژه قابل تامل است و مهندسین مشاور باید با دقت در موضوعات زمین شناسی مسائل فنی را هم جدی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

بحران نیروی کشش ریلی؛ گزارشی از روند سقوط تعداد لکوموتیو آماده به کار در دوره مدیریت اخیر راه‌آهن

مطابق داده‌های فوق، درصد آماده به کاری لکوموتیوهای موجود در شبکه ریلی ایران در بازه‌های زمانی بررسی شده با نوسان Read more

تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان

تین نیوز تشکل های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن Read more

ماده 12 هیچ گشایشی برای شرکت های ریلی ایجاد نمی کند

تین نیوز در سال 1401 مجموع واگن‌های باری و مسافری تولید و عرضه شده به صنعت ریلی بالغ بر 1800 Read more