آغاز فروش بليت قطار رجا از ۳ خرداد

بازگشت به نوشته‌ها

آغاز فروش بليت قطار رجا از ۳ خرداد

فروش بليت قطارهاي رجا از يازده تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه به صورت همزمان از طريق اينترنت و مراكز فروش در سراسر كشورآغاز مي‌شود.

روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت حمل و نقل ريلي رجا با اعلام اين خبر افزود: فروش بليت قطارهاي مسافري كليه محورها از طريق سامانه‌ي اينترنتي و نمايندگي‌هاي سراسر كشور به طور يكسان و همزمان انجام مي‌شود.

علاوه بر عرضه بليت از طريق سامانه‌ي اينترنتي و نمايندگي‌هاي سراسر كشور، شركت رجا فروش بليت قطارهاي خود را از طريق تلفن‌هاي همراه (اپليكيشن فروش بليت در Ios و Android) آغاز كرده است، كه متقاضيان مي‌توانند نرم‌افزارهاي مربوطه را از طريق سايت رجا دريافت كنند.

         هم‌وطنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص سفر با قطارهاي رجا اعم از: نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت، موجودي بليت و … مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با سامانه‌ي ارتباط با مشتريان اين شركت با شماره تلفن‌هاي ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستانها) تماس گرفته يا به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني: www.raja.ir مراجعه كنند.

        شماره پيامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجا نيز آماده دريافت نظرها، انتقادات و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطارهاي اين شركت مي‌باشد.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها