صنعت ریلی کشور در آستانه ورشکستگی

بازگشت به نوشته‌ها

صنعت ریلی کشور در آستانه ورشکستگی

بانک عامل در پرداخت تسهیلات کرونایی تسریع کند
شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری همچنان چشم‌ انتظار بانک عامل (بانک ملت) برای همکاری با این شرکت‌ها جهت پرداخت تسهیلات کرونایی هستند.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با اعلام این مطلب گفت: حدود 6 ماه پیش بود که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد پیامک تشکیل پرونده تسهیلات حمایتی در برابر کرونا از سوی بانک‌های عامل به بنگاه‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ارسال می‌شود و پرداخت این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

محمد رجبی خاطرنشان کرد: با گذشت حدود 6 ماه از این زمان، شرکت‌های حمل و نقل ریلی به ویژه در حوزه مسافری با وجود مشکلات متعدد، نیازمند مساعدت مسؤولان بانک ملت برای تسریع در پرداخت این تسهیلات هستند.
وی افزود: در شرایطی که شرکت‌های حمل و نقل ریلی به خصوص شرکت‌های مسافری به عنوان پیشگام در همراهی با مسؤولان وزارت بهداشت عمل کرده‌ و برای فعالیت در صنعت ریلی کشور همچنین تأمین مایحتاجات مورد نیاز قطارها و اقلام مصرفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی در قطارها ضررهای سنگینی را متحمل شده‌ و می‌شوند، پرداخت این تسهیلات می‌تواند کمکی در این وضعیت مالی بد شرکت‌ها باشد.
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: صنعت حمل و نقل ریلی به عنوان امن‌ترین شق از حمل و نقل و پیشران توسعه اقتصادی کشور در حال حاضر برای زنده بودن نیازمند حمایت مسؤولان و متولیان امر بوده و در این مسیر نیز سیستم بانکی کشور باید حمایت‌های ویژه‌ای از این بخش به خصوص تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات کرونایی داشته باشد.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها