انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

۷ میلیون و ۵۳۲ هزار تن تخلیه و ۴ میلیون ۹۶ هزار تن بارگیری راه‌آهن هرمزگان در هفت ماه نخست سال ۹۸

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » ۷ میلیون و ۵۳۲ هزار تن تخلیه و ۴ میلیون ۹۶ هزار تن بارگیری راه‌آهن هرمزگان در هفت ماه نخست سال ۹۸

عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه و بارگیری در هفت ماهه ابتدایی سال جاری

به ترتیب ۷ میلیون و ۵۳۲ هزارو ۲۳۶ تن و ۴ میلیون ۹۶ هزار و ۹۷۲ تن بوده است.

به گزارش انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی به نقل از روابط عمومی هرمزگان، محمد رضا چنگانی مدیرکل راه آهن هرمزگان

عملکرد این اداره کل را در بخش باری تشریح کرد و گفت:

 عملکرد هفت ماهه سال ۹۸ این اداره کل در زمینه بارگیری، ۴ میلیون ۹۶ هزار و ۹۷۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی

و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر

و بندر شهید رجایی بارگیری و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است،

وی گفت: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۷ میلیون و ۵۳۲ هزارو ۲۳۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی

در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)،

بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است

که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزارو ۲۰۸ تن کالا و محمولات بوده

و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۴ میلیارد ۵۸۵ میلیون و ۴۸۶ هزارو ۸۷۹ تن کیلومتر شده است

که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۵ میلیون و ۱۹۷ هزارو ۱۹۰ تن کالا بوده

و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۴ هزار و ۳۸۷ (TEU) نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

دکتر محسن پورسیدآقایی به سمت «مشاور عالی مدیرعامل مپنا» و «رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع حمل‌ونقل مپنا» منصوب شد.

دکتر محسن پورسیدآقایی، استاد دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، با حکم جدید به عنوان مشاور عالی مدیرعامل Read more

ترانزیت ریلی ایران و ترکیه دست به گریبان با سرعت بازرگانی و بروکراسی غیر ضروری

ترکیه یکی از مقاصد مهمِ ترانزیت ریلی ایران به‌شمار می‌رود و افزایش حمل‌ونقل بار بین دو کشور، ذی‌نفعان فراوان و Read more

صنعت ریلی بیشترین آسیب را از فقدان تصمیم‌سازی می‌بینید/ ماده 12 در ساختار فعلی کارایی ندارد

صنعت ریلی در سال‌های اخیر، نتوانسته است اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های کلان اقتصادی را محقق کند و سرمایه‌گذاران نیز از Read more