انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

ستاد جهش تولید با حضور جانشین وزیر تشکیل شد: ارایه گزارش هر دو هفته یکبار به رییس جمهور

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » ستاد جهش تولید با حضور جانشین وزیر تشکیل شد: ارایه گزارش هر دو هفته یکبار به رییس جمهور

جلسه ستاد جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان و مدیران عامل دستگاه های تابعه بابت تحقق شعار سال ۱۳۹۹ برگزار و برنامه ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و جانشین وزیر در ستاد جهش تولید و با حضور سایر معاونان و مدیران عامل دستگاه های تابعه تشکیل و برنامه‌های این وزارتخانه برای تحقق شعار امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در وزارت راه و شهرسازی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، جمع بندی های لازم درخصوص فهرست پروژه‌های مشمول طرح جهش تولید و جزئیات الزامات تحقق برنامه‌ها به تفکیک حوزه‌های مختلف و همین طور نحوه فعالیت مؤثر ستاد انجام گرفت .

ذر این جلسه این موارد جهت پیگیری اعضای ستاد به شرح ذیل تصویب شد:

۱) جلسات کمیته تخصصی ستاد متشکل از نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌ها با هدف تصمیم سازی و ارایه پیشنهادات لازم به ستاد پایش دقیق تصمیمات ستاد و ارایه گزارشات لازم با محوریت دفتر برنامه‌ریزی به صورت منظم و حداقل ۲ جلسه در هفته تشکیل می‌شود.

۲) بسته‌های پیشنهادی وزارتخانه در دو بخش جداگانه با همکاری زیربخش‌ها برای حمل و نقل و مسکن تهیه خواهد شد.

۳) گزارشات به صورت هر دو هفته یکبار برای ارایه به مقام عالی وزارت و رئیس جمهور محترم توسط کمیته تخصصی تهیه و در جلسه اصلی ستاد جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی نهایی خواهد شد.

۴) به جهت تسهیل، تسریع و تدقیق امور، گزارشات از طریق سامانه‌ای که توسط مرکز فاوای معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع ایجاد خواهد شد، ارسال و دریافت می شود.

۵) تقویم افتتاحات تهیه شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع با همکاری زیربخش‌ها و با در نظرگرفتن پروژه‌های جهش تولید به روزرسانی خواهد شد.

۶) کمیته تخصصی ستاد با همکاری افراد خبره اقتصادی شاغل در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه، متدولوژی مشخصی برای محاسبه کمّی رشد  تولید ناشی از اجرای پروژه‌های جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی طراحی و به همراه سایر پیشنهادات لازم ارایه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

بحران نیروی کشش ریلی؛ گزارشی از روند سقوط تعداد لکوموتیو آماده به کار در دوره مدیریت اخیر راه‌آهن

مطابق داده‌های فوق، درصد آماده به کاری لکوموتیوهای موجود در شبکه ریلی ایران در بازه‌های زمانی بررسی شده با نوسان Read more

تقاضای تسریع در تشکیل وزارت حمل‌ونقل از رئیس جمهور منتخب

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در نامه ای به رئیس دولت چهارهم، تسریع در تشکیل وزارت حمل‌ونقل Read more

تبریک پنج تشکل حمل و نقل ریلی کشور به مسعود پزشکیان

تین نیوز تشکل های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن Read more