انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

نرم افزار شناسایی راه‌های دسترسی به خطوط ریلی راه‌آهن شمالشرق (۱) طراحی و اجرایی شد

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » نرم افزار شناسایی راه‌های دسترسی به خطوط ریلی راه‌آهن شمالشرق (۱) طراحی و اجرایی شد

زادخور:

نرم افزار شناسایی راه‌های دسترسی به خطوط ریلی راه‌آهن شمالشرق (۱) طراحی و اجرایی شد

زادخور اولین نسخه نرم افزار كاربردی شناسایی راه های دسترسی به خطوط ریلی در راه آهن شمالشرق (۱) طراحی ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ فرشاد زادخور مدیر كل راه آهن شمالشرق (۱) گفت : بمنظور یافتن سریع و آسان جاده های منتهی به خطوط ریلی وایستگاه های راه آهن ، اولین نسخه نرم افزار كاربردی توسط كارشناسان راه آهن شمالشرق (۱) طراحی وآماده بكار شد.

وی افزود : بخش قابل توجهی از خطوط ریلی وایستگاه های تابعه ، در مناطق صعب العبور و فاقد علائم راهنما واقع هستند ، از این رو برای تسهیل دسترسی به آنها ، برای اولین بار نقشه این مسیرها با استفاده از نرم افزار كاربردی تهیه شده است.

زادخور اظهار داشت: این نرم افزار یك اپلیكیشن قابل نصب در گوشی همراه است و از جمله مزیتها و امكانات آن عدم نیاز به اینترنت یا خط تلفن همراه ، در دسترس بودن در هر لحظه از شبانه روز، نمایش نقشه با سه فرمت ماهواره ای، گوگل مپ و عوارض طبیعی برای كنترل با محیط اطراف ،نمایش لحظه به لحظه موقعیت كاربر، هشدار صوتی به هنگام نزدیك شدن به نقاط ثبت شده ،پیغام متنی و نمایش مشخصات ضروری ایستگاه ها است.

وی خاطر نشان كرد: این نرم افزار حاوی اطلاعات جاده های دسترسی ثبت نشده ایستگاه ها است كه امكان محدودیت با توجه به نوع نیاز كاربر، سادگی در استفاده و به روز بودن اطلاعات مورد نیاز را ایجاد می كند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

دکتر محسن پورسیدآقایی به سمت «مشاور عالی مدیرعامل مپنا» و «رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع حمل‌ونقل مپنا» منصوب شد.

دکتر محسن پورسیدآقایی، استاد دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، با حکم جدید به عنوان مشاور عالی مدیرعامل Read more

ترانزیت ریلی ایران و ترکیه دست به گریبان با سرعت بازرگانی و بروکراسی غیر ضروری

ترکیه یکی از مقاصد مهمِ ترانزیت ریلی ایران به‌شمار می‌رود و افزایش حمل‌ونقل بار بین دو کشور، ذی‌نفعان فراوان و Read more

صنعت ریلی بیشترین آسیب را از فقدان تصمیم‌سازی می‌بینید/ ماده 12 در ساختار فعلی کارایی ندارد

صنعت ریلی در سال‌های اخیر، نتوانسته است اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های کلان اقتصادی را محقق کند و سرمایه‌گذاران نیز از Read more