به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی، پس از مشکلات به وجود آمده در خصوص مجامع عمومی انجمن و پس از مکاتبات فراوان با وزارت تعاون، در نهایت مجامع عمومی عادی و فوقالعاده انجمن که در دیماه سال 98 به منظور انتخابات هیئت مدیره جدید و تغییرات اساسنامه برگزار گردید، لغو گردید.
طبق اساسنامه انجمن، مجمع عمومی عادی به منظور انتخابات هیئت مدیره باید حداکثر شش ماه پس از پایان دوره هیئت مدیره برگزار گردد. لذا انجمن تمام تلاش خود را در جهت برگزاری مجامع مربوطه انجام خواهد داد، اما با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصلهگذاری اجتماعی، بر اساس نامه ارسالی وزارت تعاون، در حال حاضر، امکان برگزاری مجامع تشکلها نمیباشد.
در نتیجه پس از عادی شدن شرایط و امکان برگزاری مجامع، انجمن روز برگزاری مجدد مجامع را به اطلاع اعضای محترم خواهد رساند.