انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است

ایرنا

حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است
تشکل‌های ریلی در نامه‌ای به رئیس مجلس، ضمن حمایت از «فرزانه صادق مالواجرد»‌ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اعلام کردند: انتخاب وی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ضمن اطمینان از مدیریت بهره‌ورانه و اثربخش منابع و امکانات وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش توسعه پایدار و کارآمد زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور است.
در نامه تشکل‌های ریلی به «محمدباقر قالیباف» آمده است: ما نمایندگان بزرگ‌ترین تشکل‌های ریلی کشور، شامل سرمایه‌گذاران خصوصی، فعالان صنعتی و علمی حوزه حمل‌ونقل ریلی، ضمن تبریک به مناسبت برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم و رئیس جمهور، از انتخاب شایسته «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی استقبال گرم می‌کنیم.
در ادامه این نامه آمده است: این انتخاب هوشمندانه با توجه به سوابق درخشان وی در مدیریت پروژه‌های بزرگ و ارتقای بهره‌وری در سازمان‌های مختلف، انتخاب صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ضمن اطمینان از مدیریت بهره‌ورانه و اثربخش منابع و امکانات وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش توسعه پایدار و کارآمد زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور است.
سوابق درخشان صادق مالواجرد در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، به ویژه در سمت معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، نشان از توانمندی وی در تدوین و اجرای برنامه‌های جامع و بلندمدت برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل دارد. تسلط وی بر اسناد بالادستی، از جمله برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی نظام در حوزه راه و شهرسازی، تضمینی بر حرکت در مسیر تحقق اهداف کلان کشور در این حوزه است.
این نامه می‌افزاید: از این‌رو، از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا با اعطای رأی اعتماد به خانم صادق مالواجرد، گامی مهم در جهت توسعه پایدار و همه جانبه کشور بردارد. بدیهی است که با هم‌دلی و همکاری دولت، بخش خصوصی و دانشگاهیان، شاهد شکوفایی روزافزون صنعت حمل‌ونقل کشور خواهیم بود.
در خاتمه نامه تشکل‌های ریلی خاطرنشان‌شد: همچنین ما تشکل‌های اصلی بخش خصوصی و دانشگاهی در حوزه ریلی، از نزدیک با چالش‌ها، راهکارها و فرصت‌های این صنعت آشنا هستیم، آمادگی کامل خود را برای ارائه نظرات کارشناسی، حمایت‌های مشورتی و همکاری عملی در جهت تحقق اهداف بلندمدت وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌داریم.
به گزارش ایرنا، فرزانه صادق‌مالواجرد روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

مقایسه عملکرد شش مدیر عامل اخیر راه‌آهن با در نظر گرفتن شاخص بهره‌وری ماهانه واگن‌های باری

از آذر 1398 به بعد، روند کاهشی شاخص بسیار مهم بهره‌وری واگن‌های باری آغاز شد. این در حالی است که Read more

گزارش وضعیت لکوموتیوها در دوره مدیران عامل راه‌آهن از سال 1387 تا 1402

از نظر متخصصان ریلی، مهم ترین دلیل افت شدید عملکرد حمل و نقل ریلی در سال های اخیر، کاهش آماده Read more

حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است

ایرنا حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است تشکل‌های ریلی در نامه‌ای Read more