انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

خانه » اخبار سایت » اخبار شرکت ها » تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM ، در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مسئولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار گردید؛ که در این اجلاس از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس زرین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم که با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود؛ و با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط اعطای تندیس زرین مشتری مداری (CRM) گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

مقاومت غیرقابل فهم در برابر تعرفه گذاری ریلی عادلانه

تین نیوز خصوصی‌سازی لکوموتیوها مبحثی چالش‌برانگیز در صنعت ریلی است که مشکلات و مصائب ناشی از آن لکوموتیوداران بخش‌خصوصی، واگن‌داران، Read more

استخدام کارشناس تعمیر و نگهداری

به اطلاع میرساند، یک شرکت معتبر ریلی به یک نفر کارشناس تعمیر و نگهداری نیازمند می باشد. شرایط احراز: - Read more

شرکت راه آهن، شرکت های سرمایه گذار در صنعت ریلی را ورشکسته کرد

به گزارش تین نیوز به نقل از عصر اقتصاد، سبحان نظری افزود:  آنقدر وضعیت حمل و نقل ریلی در بخش Read more