انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

با قطار ارزان تر،ایمن‌تر و راحت‌تر از ارومیه به مشهد سفر کنید

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » با قطار ارزان تر،ایمن‌تر و راحت‌تر از ارومیه به مشهد سفر کنید

در راستای توسعه خدمات‌دهی به هموطنان گرامی برای سفر به مشهد مقدس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدام به راه‌اندازی قطار ارومیه- مشهد و بالعکس کرد.

امکان سفر ریلی به صورت مستقیم در مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس

مدیرعامل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت بنا به نیاز مسافران و در راستای گسترش خدمات ریلی به هم‌وطنان، امکان سفر ریلی به صورت مستقیم در مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس را برای زائران حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم کرد.

افزایش سیر قطار

محمد رجبی در خصوص ظرفیت‌ و زمان‌های حرکت این قطار گفت: قطار ارومیه- مشهد با ظرفیت حدودی ۴۲۰ نفر در مرحله نخست در دی ماه سال جاری به صورت ۶ روز یک‌بار حرکت می‌کند که در صورت افزایش تقاضا، امکان افزایش سیر قطار وجود دارد.

وی در خصوص نوع این قطار و قیمت بلیت آن اظهار داشت: قطار مذکور به صورت ترکیبی و متشکل از واگن‌های ۴ تخته خلیج فارس با بهای یک میلیون و ۳۱۶ هزار ریال و ۶ تخته میلاد با بهای یک میلیون و ۱۱۰ هزار ریال است که درطی مسیر از ارومیه در ایستگاه‌های مهاباد، مراغه، میانه، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب، نیشابور توقف داشته و بعد از حدود ۲۵ ساعت به مشهد مقدس می‌رسد.

روزها و ساعت‌های حرکت، نحوه خرید بلیت

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: متقاضیان سفر با قطار ارومیه- مشهد برای دریافت اطلاعات بیشتر اعم از: روزها و ساعت‌های حرکت، نحوه خرید بلیت و … می‌توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ از اقصی نقاط کشور تماس حاصل کنند.
وی اظهار داشت: برای سفر از ارومیه به مشهد مقدس و بالعکس در مقایسه شقوق مختلف حمل و نقلی، در حال حاضر قطار ارزان‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تر از سایر وسایل حمل و نقلی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

مقایسه عملکرد شش مدیر عامل اخیر راه‌آهن با در نظر گرفتن شاخص بهره‌وری ماهانه واگن‌های باری

از آذر 1398 به بعد، روند کاهشی شاخص بسیار مهم بهره‌وری واگن‌های باری آغاز شد. این در حالی است که Read more

گزارش وضعیت لکوموتیوها در دوره مدیران عامل راه‌آهن از سال 1387 تا 1402

از نظر متخصصان ریلی، مهم ترین دلیل افت شدید عملکرد حمل و نقل ریلی در سال های اخیر، کاهش آماده Read more

حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است

ایرنا حضور «صادق مالواجرد» در وزارت راه نوید بخش توسعه کارآمد زیرساخت‌های حمل و نقل است تشکل‌های ریلی در نامه‌ای Read more