انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن در وزارت راه و شهرسازی تبیین شد

خانه » اخبار سایت » اخبار ریلی » فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن در وزارت راه و شهرسازی تبیین شد
اولین نشست کمیته بهره‌وری وزارت راه و شهرسازی با هدف اجرای بند الف ماده ۵ قانون برنامه ششم توسعه، فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های ده‌گانه آن تبیین شد و تکمیل کاربرگ‌های گام یکم تا ششم مطابق برنامه زمانبندی سازمان ملی بهره‌وری ایران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اولین نشست

کمیته بهره‌وری وزارت راه و شهرسازی به میزبانی محسن صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی

و مدیریت بهره‌وری حمل‌و‌نقل و دبیر کمیته بهره‌وری و با حضور نمایندگان حوزه ستادی و سازمان‌ها

و شرکت‌های تابعه و بانک مسکن، ۲۱ مهرماه برگزار شد.

در این نشست با هدف اجرای بند الف ماده ۵ قانون برنامه ششم توسعه،

فرآیند اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری و گام‌های دهگانه آن تبیین شد

و تکمیل کاربرگ‌های گام یکم تا ششم مطابق برنامه زمانبندی سازمان ملی بهره وری ایران در دستور کار قرار گرفت.

محسن صادقی دبیر کمیته بهره‌وری پس از استماع نظرات اعضای کمیته تاکید کرد:

حوزه ستادی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ضمن اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی حوزه خود،

نسبت به اصلاح و تکمیل لیست اعضای پیشنهادی کمیته و کارگروه و نیز تکمیل کاربرگ‌های گام دوم تا ششم اقدام نمایند.

همچنین وی خاطر نشان کرد:

به منظور الگوسازی و تقویت فعالیت‌های بهره‌وری در وزارت متبوع، کمیته بهره‌وری آمادگی دارد

تا با برگزاری جلسات دوره‌ای، امکان ارائه گزارش عملکرد بهره‌وری را برای حوزه‌های مختلف فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌وری به معنای واقعی آن باید در سلولهای خدمات ارائه شده به مشتریان جاری شود گفت:

فارغ از فعالیت‌هایی که سازمان بهره‌وری برعهده ما قرار داده است باید نقاط ضعف سازمان‌ها و شرکت‌ها

در چرخه خدمات به مشتریان شناسایی شود و راهکارهایی برای بهبود آنها ارائه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

دکتر محسن پورسیدآقایی به سمت «مشاور عالی مدیرعامل مپنا» و «رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ صنایع حمل‌ونقل مپنا» منصوب شد.

دکتر محسن پورسیدآقایی، استاد دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، با حکم جدید به عنوان مشاور عالی مدیرعامل Read more

ترانزیت ریلی ایران و ترکیه دست به گریبان با سرعت بازرگانی و بروکراسی غیر ضروری

ترکیه یکی از مقاصد مهمِ ترانزیت ریلی ایران به‌شمار می‌رود و افزایش حمل‌ونقل بار بین دو کشور، ذی‌نفعان فراوان و Read more

صنعت ریلی بیشترین آسیب را از فقدان تصمیم‌سازی می‌بینید/ ماده 12 در ساختار فعلی کارایی ندارد

صنعت ریلی در سال‌های اخیر، نتوانسته است اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های کلان اقتصادی را محقق کند و سرمایه‌گذاران نیز از Read more