انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

دومین جلسه داوری مرضی الطرفین با حضور مالکان لکوموتیو و برخی از شرکت های مالکین ناوگان

خانه » اخبار سایت » اخبار انجمن » دومین جلسه داوری مرضی الطرفین با حضور مالکان لکوموتیو و برخی از شرکت های مالکین ناوگان

دومین جلسه داوری مرضی الطرفین در روز چهارشنبه مورخ 20 آذر ماه با ریاست جناب آقای دکتر حیدری در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت های حمل ونقل ریلی،در انتهای جلسه مقرر شد:

  • جلسه با حضور مدیریت شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا لجستیک ، شرکت های البرز نیرو، راهوار نیرو آریا و راه آهن کشش در محل انجمن برگزار و در خصوص نحوه تهاتر دیون از طریق دریافت خودرو معادل طلب ها بحث و بررسی گردد .
  • جلسه با حضور مدیریت شرکت چندوجهی فولاد لجستیک و شرکت های البرزنیرو، الوند نیرو و راهوار نیرو آریا در خصوص نحوه کارسازی الباقی مطالبات و زمانبندی پرداخت تشکیل گردد.
  • در خصوص بدهی شرکت خدمات مهندسی بالاست مقرر گردید 2 هفته فرصت داده شود و بعد از آن طی جلسه ای با حضور مدیریت شرکت خدمات مهندسی بالاست و شرکت های الوند نیرو، البرز نیرو، راه آهن کشش و راهوار نیرو آریا در خصوص زمانبندی پرداخت جلسه برگزار و توافق به عمل آید.
  • در خصوص شرکت سمند ریل مقرر شد طرفین ظرف مدت 2 هفته با راه آهن مذاکره نمایند . جهت حل موضوع 8 % صورتحساب ها. چنانچه موضوع حل نشد ، جلسه ای با حضور مدیریت طرف های شرکت سمند ریل برگزار و موضوع با توافق مدیران حل و فصل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

شرکت‌های ریلی برای واگذاری تعمیرات‌جاری واگن‌‌ها به بخش‌خصوصی آماده شوند

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی از نزدیک شدن فرآیند واگذاری تعمیرات جاری واگن‌ها از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران Read more

پیگیری سه مطالبه فوری شرکت‌های ریلی پس از شرایط جنگی

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با محوریت بررسی پیامدهای شرایط فورس‌ماژور پس از جنگ و ضرورت Read more

برگزاری کارگاه تخصصی «هوش مصنوعی در صنعت ریلی: مفاهیم، الگوریتم‌ها و فرصت‌های نوآورانه» در انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته

کارگاه تخصصی «هوش مصنوعی در صنعت ریلی: مفاهیم، الگوریتم‌ها و فرصت‌های نوآورانه» به همت کارگروه آموزش انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل Read more