حضور مديرعامل هگتا در غرفه رجا

بازگشت به نوشته‌ها

حضور مديرعامل هگتا در غرفه رجا

در بازديد مديران و مسؤولان حوزه هاي مختلف از غرفه رجا در چهارمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي،  مديرعامل هلدينگ گردشگري تامين (هگتا)- نيز از غرفه و واگن هاي مستقر با طراحي جديد هويت بصري ديدن كرد.

روابط عمومي و امور بين الملل شركت حمل و نقل ريلي رجا با اعلام اين خبر افزود: در دومين روز از برگزاري چهارمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي – ابراهيم باي سلامي- مديرعامل هلدينگ گردشگري تامين (هگتا)-  از غرفه رجا بازديد و در روند اجراي برنامه ها و اقدامات رجا قرار گرفت.

مديرعامل شركت رجا ضمن همراهي مديرعامل هگتا و با تشريح اهداف تغييرات صورت گرفته در استراتژي‌هاي رجا ،  توضيحات لازم را در خصوص تغيير لوگوي رجا و طراحي الگو از طرح و رنگ ها در بدنه دروني و بيروني قطارها، منسوجات قطارها، لباس ماموران قطار، انتشارات و … براي مديرعامل هلدينگ گردشگري تأمين ارائه داد.

چهارمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي از روز يكشنبه ۲۶ لغايت چهارشنبه ۲۹ اردي بهشت ماه ۹۵ در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران در حال برگزاري بوده و غرفه شركت رجا در سالن ۱۰ و واگن هاي سبز ويژه و رستوران بر اساس طرح جديد در محوطه نمايشگاه پذيراي بازديدكنتدگان گرامي است.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها