انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

خانه » اخبار سایت » اخبار شرکت ها » تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM ، در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مسئولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار گردید؛ که در این اجلاس از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس زرین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم که با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود؛ و با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط اعطای تندیس زرین مشتری مداری (CRM) گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

رئیس کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری انجمن صنفی شرکت های ریلی مشخص شد

مدیرعامل شرکت گروه صنعت آذر کیا تجارت، رئیس کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری انجمن صنفی شرکت های حمل‌ونقل ریلی و Read more

مقاومت غیرقابل فهم در برابر تعرفه گذاری ریلی عادلانه

تین نیوز خصوصی‌سازی لکوموتیوها مبحثی چالش‌برانگیز در صنعت ریلی است که مشکلات و مصائب ناشی از آن لکوموتیوداران بخش‌خصوصی، واگن‌داران، Read more

استخدام کارشناس تعمیر و نگهداری

به اطلاع میرساند، یک شرکت معتبر ریلی به یک نفر کارشناس تعمیر و نگهداری نیازمند می باشد. شرایط احراز: - Read more