انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

اولین پیام دبیر منتخب انجمن جناب آقای دکتر نظری

خانه » اخبار سایت » اخبار انجمن » اولین پیام دبیر منتخب انجمن جناب آقای دکتر نظری

با سلام و عرض ارادت و احترام به حضور همه‌ی هم‌کاران خوب و فعال در صنعت حمل و نقل ریلی

از درگاه حضرت آفریدگار آرزومند قبولی طاعات و عبادات همه‌ی عزیزان در این ماه مبارک هستم.

از این که برای مدتی سعادت هم‌راهی با جامعه‌ی بزرگ ریلی کشور را در جای‌گاه دبیری انجمن صنفی یافته‌ام، مسرورم.

از خداوند متعال می‌خواهم که به حرمت شب‌های پرعظمت قدر، فخر و موهبت هم‌دلی را نیز به این هم‌راهی بیفزاید، چنان که با هم‌اندیشی و هم‌کاری بتوانیم در تحقق اهداف عالیه‌ی این بخش حیاتی اقتصاد کشور توفیق داشته باشیم.

از اعضای محترم هیئت مدیره‌ی انجمن به علت اعتمادشان به این‌جانب صمیمانه سپاس‌گزارم. نیز به سهم خویش قدردان زحمات جناب آقای دکتر تقی‌زاده دبیر محترم پیشین انجمن هستم و از درگاه حضرت حق آرزومند توفیق ایشان هستم.

امید است در دوره‌ی پیش رو با استعانت از خداوند و با مشارکت همه‌ی شرکت‌های عضو، در پی‌گیری مشکلات صنفی و نیز ارتقای صنعت حمل و نقل ریلی کشور با تعامل حداکثری میان بخش خصوصی و دولت گام برداریم.

ارادت‌مند

سبحان نظری

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

در سوگِ مادر؛ پیام تسلیت انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته به جناب آقای دکتر حسن صدیقی

«کلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَىٰ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ» جناب آقای دکتر حسن صدیقی عضو محترم هیئت مدیره انجمن Read more

ارائه بسته نجات صنعت ریلی به راه‌آهن و وزارت راه و شهرسازی

انجمن‌ صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با تشریح چالش‌های ناشی از کاهش شدید تقاضا، افت حمل بار، مشکلات نقدینگی و موانع Read more

یکی از تصدی گرایانه‌ترین بخش‌های راه‌آهن به بخش‌خصوصی واگذار شد

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با اشاره به طرح واگذاری تعمیرات جاری واگن‌ها به بخش خصوصی، گفت: Read more