مدیرعامل راه آهن: گسترش روز‌افزون همکاری‌های علمی و فنی بین شرکت راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

بازگشت به نوشته‌ها

مدیرعامل راه آهن: گسترش روز‌افزون همکاری‌های علمی و فنی بین شرکت راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مدیرعامل راه‌آهن گفت: با بهره‌برداری از مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن و امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شاهد توسعه تعاملات علمی و فنی بین دو طرف خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار دوماهنامه ندای حمل و نقل ریلی، «سعید رسولی» در مراسم افتتاح مرکز جهادی پیشرفت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: با امضای این تفاهم نامه همکاریهای طرفین در حوزه خطوط، ناوگان، ایستگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، توسعه صنعت حمل و نقل ریلی با تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های دانشگاهی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شکل‌گیری ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان با تکیه بر توان داخل
رسولی در ادامه با بیان ابن موضوع که امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید گفت: همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد. پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن محل حل مسائل اصلی
به گزارش دوماهنامه ندای حمل و نقل ریلی، مدیر عامل راه‌آهن در پایان افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد، محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها