پیام تبریک دبیر انجمن به مناسبت آغاز دوره کاری سال 1398

بازگشت به نوشته‌ها

پیام تبریک دبیر انجمن به مناسبت آغاز دوره کاری سال 1398

به گزارش روابط عمومی انجمن، دکتر مهرداد تقی زاده دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته در پیامی آغاز دوره کاری سال 1398 را به تمامی دست اندرکاران و پیش کسوتان صنعت حمل ونقل ریلی تبریک گفته، در برداشتن گام‌هایی بلندتر در مسیر اهداف عالی انجمن و شکوفایی صنعت ریلی جهت پیمودن مسیر ترقی و پیشرفت و خدمت متحدانه تاکید ورزید.
متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:
سال 98 را در حالی آغاز می کنیم که طی چند سال همواره شاهد خودرومحورتر شدن کشور در بخش مسافری و باری بوده ایم. روندی که مشکلات عدیده ای در افزایش تعداد تصادفات جاده ای، افزایش مصرف سوخت، افزایش ترافیک شهرها و حومه شهرها، افزایش آلودگی هوا و … را ایجاد کرده و ادامه آن، باعث تشدید این معضلات خواهد شد.
بدون شک باید روند کنونی تغییر پیدا کند و حمل ونقل ریلی نقش کلیدی خود را جهت دستیابی به شاخص های قابل قبول ملی ایفا نماید.
امید است سال 98 نقطه عطف تغییر روند از خودرو محوری به ریل محوری باشد و این نیاز به عزمی ملی در سطح دولت، مجلس، بخش خصوصی، وزارت راه و شهرسازی ، راه آهن و …. دارد. در این استراتژی، بخش جاده ای و ریلی باید به عنوان مکمل یکدیگر عمل کرده و حمل ونقل بهینه را ایجاد نمایند. با تمام توان و با همدلی و همکاری اعضای انجمن تلاش نماییم و همگی منتظر به بار نشستن تلاش و تکاپوی خود هستیم.
امیدوارم سالی که در پیش داریم سالی باشد همراه با خیر و برکتی فزونی و فرصتی برای کار و تلاش بیشتر و زمانی برای برداشتن گام‌هایی بلندتر در مسیر اهداف عالی انجمن و همچنین امیدواریم مسیر ترقی و پیشرفت و خدمت را متحدانه طی نماییم.
سال نو مبارک

✍️مهرداد تقی زاده
دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

لینک کوتاه: https://rtcguild.ir/1398-1-17

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها