یک میلیون یورو، صرفه جویی ساخت هر دستگاه جرثقیل پانل گذاری ریلی

بازگشت به نوشته‌ها

یک میلیون یورو، صرفه جویی ساخت هر دستگاه جرثقیل پانل گذاری ریلی

به گزارش خبرنگار دوماهنامه ندای حمل و نقل ریلی مهدی صیدگر از اجرای مکانیزه روسازی خطوط راه آهن خبر دادو در ادامه بیان کرد: این امر موجب افزایش چشمگیر کیفیت روسازی خط و افزایش سرعت ریل گذاری است.

توان مهندسی و تولیدی داخل کشور
به منظور استفاده حداکثری از توان مهندسی و تولیدی داخل کشور در سال جهش تولید این اقدام با همکاری یک شرکت دانش بنیان و شرکت جنرال مکانیک به عنوان پیمانکار پروژه در راه آهن میانه- اردبیل محقق شد.

صیدگر از بهره برداری آزمایشی این جرثقیل و عملکرد آن خبرداد و اظهار کرد: عملکرد این جرثقیل نشان دهنده دقت و قابلیت اعتماد بیشتر این دستگاه نسبت به نمونه خارجی آن است.

بررسی نقاط ضعف احتمالی دستگاه
وی ادامه داد: در فرآیند بهره برداری اولیه نقاط ضعف احتمالی دستگاه به دقت بررسی و اصلاحات لازم به منظور افزایش سرعت و کارایی انجام شد.

مدیرکل ساخت روسازی راه آهن صرفه جویی در هزینه ها را از دیگر مزایای استفاده از این جرثقیل ذکر کرد و افزود: صرفه جویی ساخت هر دستگاه جرثقیل پانل گذاری ریلی حدود یک میلیون یورو است که در شرایط فعلی از منظر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بسیار حایز اهمیت است.

طراحی و ساخت یک دستگاه کشنده ریلی- جاده ای در داخل کشور
صیدگر در پایان بیان کرد: این دستگاه با هدف سیر عملیاتی ماشین آلات مکانیزه در طول خط طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه برای اولین بر در فرآیند اجرایی خطوط جدید الااحداث به کار گرفته شده است.

ضمن صرفه جویی ارزی حدود ۵۰۰ هزار یورو، اجرای فرآیند ریل گذاری مکانیزه و عملیات تکمیلی روسازی را تسهیل می کند.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها