نمایشگاه و همایش لجستیک آنکارا

بازگشت به نوشته‌ها
http://rtcguild.ir

نمایشگاه و همایش لجستیک آنکارا

نمایشگاه و همایش لجستیک آنکارا

در بزرگ ترین مرکز حمل و نقل و لجستیک ترکیه از تاریخ 11الی13 اکتبر(19 تا 21 مهرماه 97) با حمایت “TURKISH CARGO”,”CEVA LOGISTICS”و انجمن بین المللی حمل و نقل (UND)انجمن بنادر ترکیه (TURKLIM)صنایع تریلر (TEREDER) وسایر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط توسط شرکت نمایشگاهی “TURKEL FAIR ORGANIZATION “ در فضایی بالغ بر 10000 متر مربع برگزار می گردد.
هدف از برگزاری نمایشگاه فوق گردآوری ملیت های مختلف به منظور آشنایی با آخرین دستاوردها و تازه های این صنعت می باشد. در این نمایشگاه شرکت های بزرگ و صاحب نامی از ترکیه و دیگر کشور های دنیا با عناوین تامین کنندگان خدمات لجستیک، شرکت های حمل، صاحبان بار، بنادر و ترمینال ها، سرمایه گذاران، شرکت های صنایع دفاع و زنجیره تامین و… جهت معرفی خدمات جدید و ارتباطات تجاری حضور دارند.
با عنایت به مراتب فوق به منظور ثبت نام در نمایشگاه، همایش و یا بازدید از آن جهت ارتقا روابط تجاری و عرضه خدمات و تسهیلات خود می توانید با شرکت نمایشگاهی مهرگان رویداد پارسه به عنوان نماینده انحصاری شرکت برگزارکننده نمایشگاه و همایش فوق (TURKEL FAIR ORGANIZATION A.Ş) در ایران تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس : 88779737-021 و 09123701935
زمان: 11الی13 اکتبر(19 تا 21 مهرماه)
مکان: پایگاه لجستیک آنکارا

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها