شرکت رجا به مناسبت روز حمل‌و نقل مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند

بازگشت به نوشته‌ها

شرکت رجا به مناسبت روز حمل‌و نقل مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا در نظر دارد به مناسبت 26 آذر ماه مصادف با روز حمل و نقل، مسابقه کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آشنایی با شیوه حمل‌و نقل ریلی برگزار کند.

رضا عصاری- معاون اجرایی شرکت رجا-با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای عموم آزاد است، گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت رجا به نشانی www.raja.ir/readingcontest  به بخش مسابقه کتابخوانی مراجعه کرده و نسبت به مطالعه کتابچه و پاسخ‌دهی به سؤالات اقدام کنند.

عصاری با تأکید بر اینکه هر فرد می‌تواند از تاریخ 20 تا 26 آذر 1400 فقط یک‌بار در این مسابقه شرکت کند، افزود: در پایان به 10 نفر از افرادی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح دهند، به قید قرعه، یک کوپه رایگان در مسیر دلخواه با اعتبار زمانی تا 31 خرداد 1401 اعطا می‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در قطارهای این شرکت اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار “سفر هوشمند (سفر+سلامت)” با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و… آغاز و اجرایی کرده است.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها