خروج از خط 14 واگن باری در سواد کوه

بازگشت به نوشته‌ها

خروج از خط 14 واگن باری در سواد کوه

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از مهر، علی اصغر احمدی، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران با بیان این که خروج از خط ۱۴ واگن باری در صبحگاه (۴:۰۰) امروز ۸ دی ماه ۱۴۰۰ در بلاک زیرآب به شیرگاه در راه آهن شمال منجر به خسارت شدید به خط و واگن‌ها گردید گفت:در پی این حادثه خط مسدود شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.
وی با اظهار اینکه ادوات سنگین از جمله لودر، بلدوزر و غیره از دستگاه‌های مختلف کمک گرفتیم و تلاش براین است تا واگن‌های خسارت دیده را از محور خارج کنیم، گفت: ۱۴ واگن باری با بار دانه روغن از ریل خارج شده است.
وی ادامه داد: امدادرسانی در این حادثه ادامه دارد تا هرچه زودتر خط را بازسازی کنیم تا سیر قطارها عادی شود.

 

این شدیدترین حادثه خروج از خط طی چند سال گذشته است.

در چند روز گذشته حادثه آتش سوزی ریل باس در نزدیکی ورامین، خروج از خط یک دستگاه ریل باس در ایستگاه تهران و زیر گرفتن مأمور راه آهن که منجر به قطع هر دوپای مأمور شد از سوانح جدی راه آهن است که گفته شده بی سابقه بوده است.
۳۰ آذر ماه سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن در مراسم بهره برداری از ۵۲۶ دستگاه واگن باری و مسافری اعلام کرد: ایمنی صنعت حمل و نقل ریلی خط قرمز راه آهن است.
قطارهای مسافری تهران-ساری، تهران-گرگان و پل سفید-گرگان که قرار بود امروز ۸ دی ماه سیر و حرکت داشته باشند، به دستور سید محسن طباطبایی اتابک مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری از برنامه سیر قطارها حذف شدند.

 

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها