حضور مدیرعامل شرکت سیناریل پارس در دوازدهمین همایش ملی نخبگان سراسر کشور

بازگشت به نوشته‌ها

حضور مدیرعامل شرکت سیناریل پارس در دوازدهمین همایش ملی نخبگان سراسر کشور

مدیرعامل شرکت سینا ریل پارس به عنوان نخبه برگزیده صنعت با حضور در دوازدهمین همایش ملی نخبگان به ایراد سخنرانی در زمینه صنعت ریلی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از روابط عمومی شرکت سینا ریل پارس، این همایش سراسری که در روز سه شنبه مورخ 1401/07/26 با حضور رئیس جمهور، جمعی از وزراء و معاونین رییس جمهور و اجتماعی از نخبگان کشور برگزار شد، دکتر نوروزی دانش آموخته ممتاز مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت در راستای ارائه برنامه های نخبگان برای اجرای برنامه های تحولی دولت، ضمن اشاره به اینکه کماکان حجم وسیعی از انرژی دانشجویان، استاید و سرمایه های کشور در خدمت تولید مقاله برای مجلات خارجی صرف می شود به ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداخت. او همچنین تشکیل ستاد ویژه ای برای عارضه یابی مشکلات ریلی و ایجاد پیوند عمیق بین صنعت ریلی و دانشگاه را از ضرورت های موفقیت در این حوزه بر شمرد.

رییس جمهور کشور، حجت الاسلام رئیسی نیز در بحث ریلی با اشاره به اینکه کار و توسعه ریلی دو دهه عقب مانده است و کمبود حداقل 500 لکوموتیو و ناتمام ماندن مسیرهای ریلی در کشور و نیاز به واگن های بیشتر، بر موثر بودن صنعت ریلی در رفع بسیاری از مشکلات کشور تأکید کردند. در ادامه رئیس جمهور با نوید تلاش همه جانبه دولت برای بهبود و ارتقا بخش ریلی، به برنامه های دولت در فعالسازی ارتباطات ریلی با کشورهای همسایه و باز کردن مسیرها بخصوص کریدور شمال پرداختند.

این همایش که در دو روز و با همت بنیاد ملی نخبگان برگزار شده است روز چهارشنبه 1401/07/27 و پس از دیدار جمعی از نخبگان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار خود پایان می­‌دهد.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها