جلسه هیئت مدیره انجمن با هیئت مدیره شرکت راه‌آهن

بازگشت به نوشته‌ها

جلسه هیئت مدیره انجمن با هیئت مدیره شرکت راه‌آهن

جلسه مورخ ۹۸/۶/۱۷ با حضور مدیرعامل محترم شرکت راه‌آهن، هیئت مدیره و کلیه معاونین محترم شرکت راه‌آهن و اعضای محترم هیئت مدیره و دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی به عنوان سومین جلسه از سلسله جلسات همکاری هیئت مدیره های انجمن و راه‌آهن برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر رسولی مدیرعامل محترم شرکت راه‌آهن، با استقبال از شروع این سلسله جلسات، همکاری بخش خصوصی ریلی و راه‌آهن را امیدوار کننده و به عنوان تنها راه‌حل عبور از مشکلات فعلی راه‌آهن کشور عنوان نمود و همچنین عملی شدن نتایج این جلسات را بسیار مهم خواند. ایشان با بیان این مورد که افراد با تجربه‌ای در این جلسه مشترک حضور دارند، نسبت به حل معضلات اظهار امیدواری نمود.
جناب آقای دکتر تقی‌‌زاده دبیر محترم انجمن نیز با استقبال از استمرار این سلسله جلسات از راه‌آهن خواست تا با حل مشکلات خود و بخش خصوصی نیز با همین رویه در جهت حل مشکلات راه‌آهن کشور تلاش خود را بکار گیرند.
جناب آقای مهندس رجبی رییس محترم انجمن در ابتدا به مشکل جذب سرمایه در حمل و نقل ریلی اشاره نمود و در ادامه ارائه‌ای را در خصوص اهم مشکلات فعلی شرکت‌های خصوصی که در حال حاضر با آن درگیر هستند در ۸ بند تشریح نمود.
در این ۸ بند به مواردی از قبیل انعقاد قرارداد حمل با شرکت‌های حمل و نقل ریلی، لزوم پذیرش مسئولیت راه‌آهن بابت حفظ و نگهداری از محمولات و قطعات واگن‌ها از مبدا تا مقصد، تسریع در تصویب آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل ریلی و صدور پروانه فعالیت آنها، متناسب نمودن هزینه‌های دریافتی با کیفیت خدمات تعمیرات جاری، لزوم ارائه تعاریف دقیق از حدود حقوق و قصور شرکت‌ها در دستورالعمل‌های مصوب به ویژه در بحث حق پارکینگ، ارتقای ظرفیت شبکه به منظور تحقق سرعت سیر بازرگانی قطارها و همچنین رفع تعارضات تعیین تعرفه حمل مواد سوختی در سال ۹۸ اشاره شد.
جناب آقای دکتر رسولی با دستور پیگیری ۲ بند اول مسائل مطرح شده در اولین جلسه هیئت مدیره راه‌آهن خواست تا این مسائل به عنوان اولین با حضور انجمن صنفی را صادر کرد تا در روند حل آن تسریع گردد.
در انتها جناب آقای مهندس لطفی ۳ معضل مرتبط با شرکت‌های مالک لکوموتیو را مطرح کردند که مدیرعامل محترم دستور صریح حل هر ۳ مورد را صادر نمودند.
در راستای حل کلیه مشکلات مقرر گردید نماینده‌ای از طرف شرکت راه‌آهن معرفی و تمامی مسائل مربوطه از طرف ایشان پیگیری گردد.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها