برگزاری دومین جلسه ستاد نوروزی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن، قائم مقام و جمعی از مدیران

بازگشت به نوشته‌ها

برگزاری دومین جلسه ستاد نوروزی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن، قائم مقام و جمعی از مدیران

دومین جلسه ستاد نوروزی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن، قائم مقام و جمعی از مدیران، امروز در ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد و ادارات کل مناطق نیز از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی، به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این ستاد با هدف خدمت دهی مطلوب تر به مسافران و تلاش در جهت افزایش کیفیت و کمیت خدمات مسافری، برنامه ریزی و هماهنگی مناسب بین واحدهای مختلف راه آهن و نظارت موثر بر عملکرد واحدهای ذیربط، پیش بینی و تدارک ملزومات و تجهیزات مورد نیاز به منظور سیر ایمن تر قطارها، پیش بینی واگن های ذخیره و آماده به کار بودن کارگاه های تعمیراتی و همچنین برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای نوروزی برگزار شد.

سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این جلسه گفت: شرکت راه آهن و بخش غیر دولتی با همت بلند، تعصب و دلسوزی همه تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین و مطلوب ترین خدمت را به مسافران و هموطنان عزیز ارائه کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآوری کرد: برای ارائه خدمت بهتر در نوروز امسال، باید از تجربیات سال های قبل استفاده کنیم. با وجود این که هفته ها تا نوروز ۱۳۹۹ باقی مانده اما همچون سال های گذشته از چندماه قبل این ستاد برگزار می شود تا تدارکات لازم اندیشیده شود تا هموطنان سفر خوبی را با راه آهن تجربه کنند.

رسولی با تاکید بر لزوم توجه جدی به ایمنی مسافران و برخورد شایسته با ایشان گفت: ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات ویژه به افراد کم توان جسمی و سالخوردگان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. وی همچنین گفت: آراستگی و نظافت قطار و ایستگاه ها و انجام به موقع سفرهای نوروزی جزو اولویت های اصلی ما در راه آهن است.

اشتراک این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها